Heldagskurs: Den perfekte pressemelding

Dette er skrivekurset for deg som ikke bare vil lære å skrive effektive pressemeldinger, men også ønsker å vite mer om hvordan du kan måle effekten av dem.

Kurset passer for deg som produserer, måler og analyserer kommunikasjonsarbeidet ditt. Rådene er nyttige enten du skriver pressemeldinger, blogginnlegg eller nyhetsbrev, og ønsker mer innsikt i hvordan du skriver og måler effekten av kommunikasjonen din.

På dette kurset får du konkrete tips og eksempler på:

    • Hvordan lage effektive titler og få til et godt samspill mellom tittel, bilde og bildetekst
    • Hvordan skrive kort, få fram budskapet og unngå de vanligste fellene
    • Hvordan måle effekten av kommunikasjonen din

Foredragsholdere

 

Rune Wikstøl

Rune Wikstøl har bakgrunn som journalist og jobber til daglig som språkrøkter i NTB. Han har kurset over seks tusen journalister, kommunikatører, saksbehandlere og ledere i å skrive mer effektivt. Rune blogger i Kommunikasjonsforeningens blogg PRprat, der han deler sine skrivetips.

 

 

Sigmund Wøien

Sigmund Wøien er utdannet innenfor medievitenskap, retorikk og kommunikasjon, og har de siste sju årene jobbet som medieanalytiker i Retriever. Til daglig leder han Retrievers analyseavdeling. Han har hjulpet flere hundre store og mindre virksomheter med måling av egen kommunikasjon og avtrykk i redaksjonelle og sosiale medier.

 

Meld deg på her:

Dato: 10. november
Sted: Havnelageret (Langkaia 1, 0150 Oslo), inngang sjøsiden
Klokkeslett: 09:00—15:00
Pris: 4900 kr (inkludert lunsj)

Vi har begrenset antall plasser og forholder oss til smittervernreglene. Les mer og meld deg på her.