Hold deg oppdatert under Arendalsuka med Retriever Insights

Vi har laget et dashbord spesielt for deg som er til stede under Arendalsuka. Her finner du oversikt over hvilke personer, parti og virksomheter som til enhver tid er synlige gjennom uka, hvem som er mest aktive på Twitter og hvilke innlegg som får størst eksponering.

Hvem er mest synlige i mediene under Arendalsuka?
Alle redaksjonelle artikler analyseres ved hjelp av maskinlærte språkmodeller, som gir oss mulighet til å tilby deg helt oppdaterte analyseresultater kontinuerlig gjennom hele døgnet. I dashbordet viser vi hvilke personer, parti og virksomheter som oftest nevnes i medieomtale i forbindelse med Arendalsuka, og vi måler hvilke politiske partier som genererer mest omtale til enhver tid. Her kan du undersøke om din egen virksomhet befinner seg i toppen og få full kontroll på hvem som preger mediedekningen gjennom uka. Dashbordet er interaktivt og oppdateres kontinuerlig, og det er gratis tilgjengelig for alle. Oppdatering: Dashbordet var aktivt under Arendalsuka, og er ikke lenger tilgjengelig. 

Ha kontroll på det sosiale
Ingen Arendalsuka uten kontroll på det sosiale – og her mener vi ikke mingling og smalltalk, men harde fakta fra omtalen på Twitter! I dashbordet for Arendalsuka kan du når som helst sjekke hvor mye som tvitres om Arendalsuka, hvem som tvitrer mest og hvilke innlegg som får størst eksponering.

Vil du vite mer om Retriever Insights?
Retriever Insights er et interaktivt dashbord som hjelper deg å avdekke mønstre i mediedekningen til din virksomhet. Det er spesialtilpasset den enkelte virksomhets behov og oppdateres løpende.

Ved hjelp av Retriever Insights vil du selv kunne analysere utviklingen i medieomtalen til din virksomhet, og kombinere mediedata fra Retriever med andre relevante data. I Retriever Insights interaktive grensesnitt får du mulighet til å selv undersøke ulike kampanjer, talspersoner og emner, og å avdekke trender som kan styrke virksomhetens kommunikasjonsstrategi. Relevante diagrammer til ulike rapporteringsformål kan lastes ned.

 

«Kommunikasjonsmåling og medieanalyse gir oss innsikt som er avgjørende i vår arbeidshverdag. Det gir oss kunnskap om de ulike saker vi står i, hvordan vi lykkes med våre prioriteringer og i hvilken grad vi får gjennomslag for våre budskap. Gjennom å bruke Retrievers analysedashbord får vi en enkel tilgang til resultatene og kan dykke ned i konkrete saksfelt. Dermed får enda flere hos oss verdifull nytte av analysen».

– Thor Erik Skarpen, pressesjef i Bane NOR

 

Vil du vite mer om Retriever Insights?