Jobb hos oss

I Retriever er vi opptatt av å bygge langsiktige relasjoner med våre medarbeidere.

Vi utvikler oss gjennom samarbeid. Vi kunne ikke nådd våre mål uten de dyktige menneskene som jobber sammen mot disse hver eneste dag. Som en del av Retriever-teamet vil du komme inn i et miljø med motiverte medarbeidere og fokus på godt arbeidsmiljø med støtte og engasjement blant kollegaer. Våre medarbeidere er pålitelige, engasjerte og nytenkende.

Dette opplever du som en del av #TheRetrievers

  • Personlig utvikling i et arbeidsmiljø med rom for dine idéer
  • Et godt arbeidsmiljø med fokus på lagånd, åpen kommunikasjon, humor og balanse i arbeidshverdagen
  • Verdsettelse av dine styrker og perspektiver
  • Årlige reiser på våre kick-off’er. Eventyrene har så langt tatt Retriever-teamet til steder som Istanbul, Svalbard, Barcelona og Lisboa

Det er utrolig spennende å jobbe med å utvikle bransjens beste plattform innen redaksjonelle og sosiale medier. I arbeidet får jeg prøve mye nytt, utforske områder jeg interesserer meg for og utvikle meg gjennom utfordrende og spennende oppgaver hver eneste dag.

— Eirik Luka, Utvikler

Som medieanalytiker jobber jeg med så mange dyktige folk, både ute hos kunder og innad i Retriever. Jeg syns det er spennende å analysere mediebildet og mediearbeidet til så mange ulike kunder. Det er et privilegium å få innsikt i kommunikasjonsarbeidet til mange av de beste kommunikatørene i inn- og utland.

— Guro Lindebjerg, Analysesjef

Noe av det beste med Retriever er miljøet! Det er så mange bra folk som jobber her. Det gir også en god følelse å levere tjenester til kunder som man vet er viktig for dem. Jeg opplever at jeg har stor frihet til å løse arbeidsoppgavene slik jeg selv syns er best og det trives jeg svært godt med.

— Reis Avdimetaj, Key Account Manager

Kombinasjonen, hyggelige kollegaer som jeg har det gøy med på jobb og kunder som til enhver tid forventer det beste av oss, gjør hver dag spennende. Jeg er spesielt glad for å få jobbe med så mange ulike kunder og å sette meg inn i deres kommunikasjonsarbeid.

— Thomas Katralen, Customer Manager